Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole Retencji
Dodane Wtorek, 05 Grudnia 2017, 14:13:24, ID ogłoszenia: 15784Opis ogłoszenia
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta w Zespole Retencji.
Obowiązki:
- Konsultant w Zespole Retencji pracuje w ruchu połączeń przychodzących oraz wychodzących z obecnymi klientami banku, którzy chcieliby zrezygnować z produktu lub usługi. Wspólnie w rozmowie z klientem próbuje dotrzeć do punktu, w którym oferowane są udogodnienia lub nowa oferta, by wspólnie wypracować obopólne zadowolenie.
Oczekiwania:
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i sprzedażowe, komunikatywność i nastawienie na realizację celu: pomaga to w efektywnej komunikacji z klientem i współpracy w zespole.
- Dyspozycyjność minimum 120 godzin w miesiącu.
Oferujemy:
- Możliwości uczenia się i zdobywania doświadczeń w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej,
- Szerokie możliwości rozwoju w strukturach banku o kulturze organizacyjnej opartej na pracy zespołowej wysokiej jakości świadczenia usług,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie i elastyczny czas pracy: samodzielnie wybierasz odpowiadający grafik
- Motywacyjny system wynagrodzenia: podstawę oraz prowizje
- Rozbudowany system szkoleń: zarówno szkolenie wstępne, jak i szkolenia w trakcie pracy, dostosowane do Twoich zainteresowań
- Bogaty pakiet świadczeń pracowniczych, m.in. kartę Multisport
Miejsce pracy: ul. Miłkowskiego 3, Kraków
Zapraszamy do aplikacji w formie CV na podany niżej adres e-mail.
Opis ogłoszenia
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta w Zespole Retencji.
Obowiązki:
- Konsultant w Zespole Retencji pracuje w ruchu połączeń przychodzących oraz wychodzących z obecnymi klientami banku, którzy chcieliby zrezygnować z produktu lub usługi. Wspólnie w rozmowie z klientem próbuje dotrzeć do punktu, w którym oferowane są udogodnienia lub nowa oferta, by wspólnie wypracować obopólne zadowolenie.
Oczekiwania:
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i sprzedażowe, komunikatywność i nastawienie na realizację celu: pomaga to w efektywnej komunikacji z klientem i współpracy w zespole.
- Dyspozycyjność minimum 120 godzin w miesiącu.
Oferujemy:
- Możliwości uczenia się i zdobywania doświadczeń w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej,
- Szerokie możliwości rozwoju w strukturach banku o kulturze organizacyjnej opartej na pracy zespołowej wysokiej jakości świadczenia usług,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie i elastyczny czas pracy: samodzielnie wybierasz odpowiadający grafik
- Motywacyjny system wynagrodzenia: podstawę oraz prowizje
- Rozbudowany system szkoleń: zarówno szkolenie wstępne, jak i szkolenia w trakcie pracy, dostosowane do Twoich zainteresowań
- Bogaty pakiet świadczeń pracowniczych, m.in. kartę Multisport
Miejsce pracy: ul. Miłkowskiego 3, Kraków
Zapraszamy do aplikacji w formie CV na podany niżej adres e-mail.