Pracownik biurowy do działu zakupów i negocjacji

Dodane Piątek, 21 Stycznia 2022, 9:15:11, ID ogłoszenia: 47603
Do negocjacji
Pracownik biurowy do działu zakupów i negocjacji
Wyświetleń: 58

Opis ogłoszenia

Wiedza z zakresu elektryki lub doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata.
Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie przede wszystkim:
• Wsparcie Działu Zakupów w bieżącej pracy, a także o czynności administracyjne związane z procesem składania zamówień;
• tworzenie zestawienia materiałów do zakupu
• pozyskiwanie i analizowanie ofert,
• uzgodnienie cen końcowych
• koordynacja dostaw towarów
• wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego
• reklamacja wadliwych towarów
• realizacja wysyłki towarów
• Weryfikacja faktur pod kątem zgodności z zamówieniem oraz ustalonymi warunkami handlowymi;
• Bieżący nadzór nad statusem prowadzonych procesów zakupowych;
• Prowadzenie wszelkiej wymaganej dokumentacji związanej z zakupami;
• Współpraca z pozostałymi działami w firmie;
• Archiwizacja dokumentów w systemie.
Od kandydatów oczekujemy:
• Entuzjazm i zaangażowanie w zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności;
• Odpowiedzialność i dobra organizacja pracy;
• Pozytywne nastawienie, umiejętność pracy w zespole;
• Umiejętność negocjacji
• Znajomość pakietu Office na poziomie średniozaawansowanym;
Oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, po okresie próbnym umowa o prace;
• wynagrodzenie dostosowane do posiadanych umiejętności i doświadczenia;
• możliwość doskonalenia zawodowego;
• praca w młodym i dynamicznym zespole.

Opis ogłoszenia

Wiedza z zakresu elektryki lub doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata.
Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie przede wszystkim:
• Wsparcie Działu Zakupów w bieżącej pracy, a także o czynności administracyjne związane z procesem składania zamówień;
• tworzenie zestawienia materiałów do zakupu
• pozyskiwanie i analizowanie ofert,
• uzgodnienie cen końcowych
• koordynacja dostaw towarów
• wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego
• reklamacja wadliwych towarów
• realizacja wysyłki towarów
• Weryfikacja faktur pod kątem zgodności z zamówieniem oraz ustalonymi warunkami handlowymi;
• Bieżący nadzór nad statusem prowadzonych procesów zakupowych;
• Prowadzenie wszelkiej wymaganej dokumentacji związanej z zakupami;
• Współpraca z pozostałymi działami w firmie;
• Archiwizacja dokumentów w systemie.
Od kandydatów oczekujemy:
• Entuzjazm i zaangażowanie w zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności;
• Odpowiedzialność i dobra organizacja pracy;
• Pozytywne nastawienie, umiejętność pracy w zespole;
• Umiejętność negocjacji
• Znajomość pakietu Office na poziomie średniozaawansowanym;
Oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, po okresie próbnym umowa o prace;
• wynagrodzenie dostosowane do posiadanych umiejętności i doświadczenia;
• możliwość doskonalenia zawodowego;
• praca w młodym i dynamicznym zespole.