Specjalista ds. marketingu w sklepie internetowym
Dodane Wtorek, 21 Lutego 2023, 10:32:42, ID ogłoszenia: 55773Opis ogłoszenia
KLUCZOWE ZADANIA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ:
- Analiza danych i rekomendowanie działań marketingowych
- Planowanie, monitorowanie kampanii reklamowych/promocyjnych oraz zarządzanie budżetem realizowanych kampanii
- Koordynowanie i raportowanie pracy agencji zewnętrznych
- Współpraca z działem graficznym, IT, prawnym
- Monitorowanie i analizowanie rynku, zachowań konsumenckich, działań konkurencji, aktualnych trendów w zakresie komunikacji
- Współtworzenie i planowanie działań z zakresu komunikacji, online dla Marki (m.in. mailingi, landing pages, display, content marketing, SEO/SEM)
JESTEŚ IDEALNĄ OSOBĄ, JEŚLI:
- Masz minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku
- Posiadasz doświadczenie w planowaniu, przeprowadzaniu oraz raportowaniu kampanii promocyjnych oraz zarządzaniu budżetem reklamowym
- Obsługujesz takie narzędzia jak: Google Analytics, Search Console, Google Adwords, Merchant Center
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:
- Znajomość języka angielskiego/niemieckiego
- Praktyczna znajomość narzędzi marketing automation
- Znajomość SEO/SEM
- Posiadanie certyfikatu DIMAQ
MAMY DLA CIEBIE:
- System pracy hybrydowej [1 dzień stacjonarnie, 4 dni zdalnie]
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Możliwość szkoleń
- System premiowy
WYNAGRODZENIE:
8 000 – 10 000 zł brutto, UOP / netto, B2B
Opis ogłoszenia
KLUCZOWE ZADANIA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ:
- Analiza danych i rekomendowanie działań marketingowych
- Planowanie, monitorowanie kampanii reklamowych/promocyjnych oraz zarządzanie budżetem realizowanych kampanii
- Koordynowanie i raportowanie pracy agencji zewnętrznych
- Współpraca z działem graficznym, IT, prawnym
- Monitorowanie i analizowanie rynku, zachowań konsumenckich, działań konkurencji, aktualnych trendów w zakresie komunikacji
- Współtworzenie i planowanie działań z zakresu komunikacji, online dla Marki (m.in. mailingi, landing pages, display, content marketing, SEO/SEM)
JESTEŚ IDEALNĄ OSOBĄ, JEŚLI:
- Masz minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku
- Posiadasz doświadczenie w planowaniu, przeprowadzaniu oraz raportowaniu kampanii promocyjnych oraz zarządzaniu budżetem reklamowym
- Obsługujesz takie narzędzia jak: Google Analytics, Search Console, Google Adwords, Merchant Center
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:
- Znajomość języka angielskiego/niemieckiego
- Praktyczna znajomość narzędzi marketing automation
- Znajomość SEO/SEM
- Posiadanie certyfikatu DIMAQ
MAMY DLA CIEBIE:
- System pracy hybrydowej [1 dzień stacjonarnie, 4 dni zdalnie]
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Możliwość szkoleń
- System premiowy
WYNAGRODZENIE:
8 000 – 10 000 zł brutto, UOP / netto, B2B