Specjalista ds. obsługi Klienta

Dodane Piątek, 06 Października 2017, 10:31:52, ID ogłoszenia: 15418
Do negocjacji
Specjalista ds. obsługi Klienta
Wyświetleń: 536

Opis ogłoszenia

Zostań Naszym Specjalistą ds. obsługi Klienta!

Twoim zadaniem będzie:
- obsługa połączeń przychodzących - udzielanie pomocy i doradzanie Klientom Orange
- praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem

Dołącz do Nas jeżeli:
- chcesz i lubisz pomagać innym
- jesteś w pełni dyspozycyjny(a) do pracy w systemie zmianowym
- łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne
- swobodnie pracujesz z komputerem

Dzięki nam zyskujesz:
- przygotowanie do pracy - szkolenie adaptacyjne za które otrzymasz wynagrodzenie
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - 3/4 etatu z możliwością dopłacenia do pełnego etatu
- pracę w nowoczesnym telecentrum w Krakowie
- gwarantowane wynagrodzenie zasadnicze (stawka 15zł brutto/h)
- profesjonalny pakiet dodatkowych szkoleń produktowych i ogólnorozwojowych
- stały bezpośredni kontakt z opiekunem
- dostęp do prywatnej opieki medycznej i obiektów sportowych (karta Multisport)
- możliwość udziału w licznych konkursach

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta wyślij swoje CV na adres krakow@wadwicz.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wadwicz Sp.z.o.o.
(certyfikat agencji nr 468/2004

Opis ogłoszenia

Zostań Naszym Specjalistą ds. obsługi Klienta!

Twoim zadaniem będzie:
- obsługa połączeń przychodzących - udzielanie pomocy i doradzanie Klientom Orange
- praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem

Dołącz do Nas jeżeli:
- chcesz i lubisz pomagać innym
- jesteś w pełni dyspozycyjny(a) do pracy w systemie zmianowym
- łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne
- swobodnie pracujesz z komputerem

Dzięki nam zyskujesz:
- przygotowanie do pracy - szkolenie adaptacyjne za które otrzymasz wynagrodzenie
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - 3/4 etatu z możliwością dopłacenia do pełnego etatu
- pracę w nowoczesnym telecentrum w Krakowie
- gwarantowane wynagrodzenie zasadnicze (stawka 15zł brutto/h)
- profesjonalny pakiet dodatkowych szkoleń produktowych i ogólnorozwojowych
- stały bezpośredni kontakt z opiekunem
- dostęp do prywatnej opieki medycznej i obiektów sportowych (karta Multisport)
- możliwość udziału w licznych konkursach

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta wyślij swoje CV na adres krakow@wadwicz.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wadwicz Sp.z.o.o.
(certyfikat agencji nr 468/2004