Drukuj
kod qr

Specjalista ds. Wsparcia Usług Mobilnych

Kraków 31/07/2017

Obsługa klienta

za darmo http://krakowlokalnie.pl/15137

Do aplikowania zapraszamy osoby gotowe do pracy zmianowej, w której głównym zadaniem jest obsługa połączeń w ruchu przychodzącym oraz profesjonalna i kompleksowa pomoc Klientom jednej z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce. Dzięki nam zyskujesz: - wiedzę konieczną do pracy w ramach szkolenia wstępnego, za które otrzymasz wynagrodzenie, - dogodne warunki pracy w nowoczesnym telecentrum w Krakowie, - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - możliwość otrzymania pierwszej pensji już po tygodniu pracy, - stałą stawkę godzinową plus premie za aktywności sprzedażowe, - możliwość rozwoju, dzięki pakietom profesjonalnych szkoleń, - dostęp do dodatkowych pakietów medycznych, ubezpieczeniowych, rekreacyjnych ( Multisport ), - firmowy program lojalnościowy, - stałą opiekę koordynatora projektu, Twoje obowiązki: - obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym, - praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika, - budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, Nasze wymagania: - dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym obejmującym też niektóre dni weekendowe oraz święta, - podstawowa znajomość obsługi komputera oraz aplikacji typowych dla środowiska Windows, Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta - aplikuj przez formularz kontaktowy lub wyślij swoje CV na krakow@wadwicz.pl
Pełna treść ogłoszenia dostępna w serwisie KrakówLokalnie.pl

Rober Faron
784-496-591