Specjalista ds. Wsparcia Usług Mobilnych

Dodane Poniedziałek, 31 Lipca 2017, 10:58:49, ID ogłoszenia: 15137
Do negocjacji
Specjalista ds. Wsparcia Usług Mobilnych
Wyświetleń: 628

Opis ogłoszenia

Do aplikowania zapraszamy osoby gotowe do pracy zmianowej, w której głównym zadaniem jest obsługa połączeń w ruchu przychodzącym oraz profesjonalna i kompleksowa pomoc Klientom jednej z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce.

Dzięki nam zyskujesz:

- wiedzę konieczną do pracy w ramach szkolenia wstępnego, za które otrzymasz wynagrodzenie,
- dogodne warunki pracy w nowoczesnym telecentrum w Krakowie,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość otrzymania pierwszej pensji już po tygodniu pracy,
- stałą stawkę godzinową plus premie za aktywności sprzedażowe,
- możliwość rozwoju, dzięki pakietom profesjonalnych szkoleń,
- dostęp do dodatkowych pakietów medycznych, ubezpieczeniowych, rekreacyjnych ( Multisport ),
- firmowy program lojalnościowy,
- stałą opiekę koordynatora projektu,

Twoje obowiązki:

- obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym,
- praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika,
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,

Nasze wymagania:

- dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym obejmującym też niektóre dni weekendowe oraz święta,
- podstawowa znajomość obsługi komputera oraz aplikacji typowych dla środowiska Windows,

Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta - aplikuj przez formularz kontaktowy lub wyślij swoje CV na krakow@wadwicz.pl


Opis ogłoszenia

Do aplikowania zapraszamy osoby gotowe do pracy zmianowej, w której głównym zadaniem jest obsługa połączeń w ruchu przychodzącym oraz profesjonalna i kompleksowa pomoc Klientom jednej z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce.

Dzięki nam zyskujesz:

- wiedzę konieczną do pracy w ramach szkolenia wstępnego, za które otrzymasz wynagrodzenie,
- dogodne warunki pracy w nowoczesnym telecentrum w Krakowie,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość otrzymania pierwszej pensji już po tygodniu pracy,
- stałą stawkę godzinową plus premie za aktywności sprzedażowe,
- możliwość rozwoju, dzięki pakietom profesjonalnych szkoleń,
- dostęp do dodatkowych pakietów medycznych, ubezpieczeniowych, rekreacyjnych ( Multisport ),
- firmowy program lojalnościowy,
- stałą opiekę koordynatora projektu,

Twoje obowiązki:

- obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym,
- praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika,
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,

Nasze wymagania:

- dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym obejmującym też niektóre dni weekendowe oraz święta,
- podstawowa znajomość obsługi komputera oraz aplikacji typowych dla środowiska Windows,

Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta - aplikuj przez formularz kontaktowy lub wyślij swoje CV na krakow@wadwicz.pl